Przejdź do treści
  • Parking
    Parking
  • Przystanek komunikacji publicznej
    W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
  • Pies asystujący/przewodnik
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Parking z kopertą
    Parking z kopertą
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Parking koperta
    Parking koperta
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Parking koperta
    Parking koperta
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Parking koperta
    Parking koperta
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących
  • Parking
    Parking
  • Przystanek
    Przystanek
  • Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Pomoce dla osób niedowidzących
    Pomoce dla osób niedowidzących

Zarząd Spółdzielczego Banku Powiatowego w Piaskach, zwanego dalej Bankiem, zapewnia o wysokiej, stale doskonalonej dostępności swoich usług w zakresie bankowości detalicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 czerwca 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze w następujących obszarach:

  1. Dostępność architektoniczna
  2. Dostępność cyfrowa
  3. Dostępność informacyjno–komunikacyjna

W ramach bankowości detalicznej Bank oferuje następujące produkty bankowe dla klientów prywatnych na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą, handlową, rzemieślniczą lub rolniczą:

  1. Rachunki bieżące:
    1. ROR, w tym rachunki dla osób małoletnich
    2. Rachunki Oszczędnościowe
    3. Rachunki a’vista
    4. SKO
  2. Depozyty terminowe
  3. Kredyty:
    1. Kredyty w ROR
    2. Kredyty gotówkowe
    3. Kredyty ekologiczne
    4. Mieszkaniowe
    5. Hipoteczne

Jednocześnie Bank świadczy usługi w zakresie pośrednictwa w sprzedaży ubezpieczeń (Bancassurance).

 

 

Produkty bankowe oraz związane z nimi usługi są oferowane klientom w ramach trzech podstawowych kanałów dystrybucji:

  1. Bezpośrednia obsługa klientów w placówkach Banku
  2. Bankowość internetowa – Internet Banking
  3. Bankowość mobilna
  4. Blik
  5. Sieć bankomatów

Produkty ubezpieczeniowe są świadczone w formie bezpośredniej obsługi klienta w placówkach Banku.

 Dostępność architektoniczna

  1. Wejścia do budynków są pozbawione barier architektonicznych lub wyposażone w podjazdy dla wózków.
  2. Komunikacja wewnątrz budynku zapewnia pełen dostęp i spełnia minimalne wymogi manewrowania wózkiem (150 cm × 150 cm) we wszystkich pomieszczeniach przeznaczonych do obsługi klientów.
  3. W celu komunikacji pionowej Bank zapewnia platformy/windy schodowe oraz pełną asystę.
  4. W placówkach zapewniono możliwość przebywania psów asystujących.
  5. Zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami w pobliżu wejść.
  6. Pracownicy placówek są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
  7. Osobom ze szczególnymi potrzebami zapewniona jest pełna obsługa alternatywna świadczona przez wyszkolonych pracowników Banku.
  8. W placówce Banku osoby ze szczególnymi potrzebami mogą zgłosić szczególne potrzeby w formie przycisku przywołującego obsługę, zgłoszenie potrzeby.
  9. Pracownicy Banku informują klientów ze szczególnymi potrzebami o placówkach pozbawionych barier architektonicznych.
Wykaz placówek Banku ze wskazaniem dostępności usług pod względem architektonicznym:
L.p.Nazwa placówkiWybrane aspekty dostępności w placówce
1Oddział w Piaskach ul. Lubelska 981,2,4,6,9
2Filia w Piaskach ul. 3 Maja 41,2,4,6,9
3Filia w Bystrzejowicach Pierwszych1,2,4,6,9
4Oddział w Chełmie ul. Jedność 45a4,5,6,9
5Oddział w Sawinie ul. Rynek 64,6,9
6Filia Ruda Huta ul. Niepodległości 351,2,4,6,9
7Oddział w Świdniku ul. M.C. Skłodowskiej 21,2,4,5,6,9
8Filia w Świdniku ul. Kosynierów 124,6,9
9Filia w Głusku ul. Handlowa 1A1,2,4,6,9
10Filia w Dominowie ul. Rynek 11,2,4,6,9
11Oddział w Rybczewicach Rybczewice II 120 B1,2,4,6,9
12Oddział w Lublinie ul. Z. Krasińskiego 21,2,4,5,6,9
13Oddział w Mełgwi ul. Kościelna 51,2,4,6,9
14Oddział w Trawnikach ul. Trawniki 617 B1,2,4,5,6,9
15Oddział w Milejowie ul. Partyzancka 173,4,6,9
16Oddział w Wysokim ul. Rynek Jabłonowskich 11,2,4,6,9
17Oddział w Wólce ul. Turystyczna 1341,2,4,6,9

Zarząd Banku podejmuje działania w celu systematycznego usuwania barier architektonicznych we wszystkich placówkach Banku.

Dostępność cyfrowa

Bank zapewnia dostępność cyfrową swoich usług internetowych i aplikacji mobilnych zgodnie ze standardem WCAG 2.1.

Nasza strona jest regularnie aktualizowana i dostosowywana do wymagań dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych zgodnie z Ustawą z dnia  26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktowi usług przez podmioty gospodarcze. Strona internetowa jest częściowo zgodna z wymogami ustawy z powodu wyłączeń wymienionych poniżej.

Wprowadzone udogodnienia

Wtyczka dostosowująca stronę: Zainstalowano One Click Accessibility, umożliwiającą korzystanie z wersji wysokiego kontrastu, powiększenia czcionki oraz dodatkowych opcji ułatwiających nawigację. Opcja powiększania czcionki: Umożliwiamy czterostopniowe powiększenie czcionki każdego elementu strony. Linki wizualne: Wszystkie linki na stronie są wyróżnione wizualnie dla łatwiejszej nawigacji. Obsługa skrótów klawiszowych: Strona obsługuje popularne skróty klawiszowe, co usprawnia poruszanie się po serwisie. Opcje kontrastu i dostosowań wizualnych:

 

    Skala szarości

    Wysoki kontrast

    Negatywny kontrast

    Jasne tło

    Podświetlenie linków

    Czytelna czcionka

Mapa strony i wyszukiwarka: Dostępne bezpośrednio z poziomu strony głównej. Wersja wysokiego kontrastu: Możliwość uruchomienia trybu wysokiego kontrastu. Brak pułapek klawiaturowych: Strona nie zawiera elementów powodujących gwałtowne zmiany jasności ani migotania na czerwono. Brak elementów dźwiękowych i migających: Strona nie zawiera automatycznie uruchamianych dźwięków ani animacji, których nie można zatrzymać. Spójność układu: Układ i działanie menu oraz nawigacji są spójne na wszystkich podstronach. Nawigacja za pomocą klawiatury: Struktura strony umożliwia logiczną nawigację. Etykiety pól formularzy: Jasne i jednoznaczne oznaczenie pól formularzy zapewnia łatwe ich rozpoznanie.

Ograniczenia w dostępności

Nie wszystkie elementy serwisu spełniają jeszcze w pełni wymogi dostępności:

  1. Część załączonych dokumentów nie posiada warstwy tekstowej (są skanami).
  2. Część plików graficznych nie zawiera opisów alternatywnych.
  3. Niektóre dokumenty nie posiadają prawidłowej struktury, np. hierarchii nagłówków.
  4. W serwisie nie ma mechanizmu otwierającego nowe okno bez udziału użytkownika.

Bank zapewnia dostępność cyfrową swoich bankomatów w zakresie:

  1. Audio w bankomatach- w wybranych bankomatach dostępna jest funkcja głosowa, która po podłączeniu słuchawek pozwala osobom niewidomym lub słabowidzącym na samodzielne korzystanie z urządzenia. Głosowe instrukcje prowadzą użytkownika przez procesy takie jak wybór opcji, wpisywanie PIN-u czy pobieranie gotówki
  2. Wysoki kontrast ekranu i klawiszy – w niektórych bankomatach zastosowano wysoki kontrast klawiszy (np. białe cyfry na czarnym tle), co umożliwia łatwiejsze rozpoznawanie cyfr i funkcji przez osoby z problemami ze wzrokiem. Dodatkowo ekran może oferować możliwość zwiększenia kontrastu i powiększenia tekstu.
  3. Bezdotykowa obsługa- Bankomaty umożliwiają również obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej), co może ułatwić korzystanie z urządzenia osobom z ograniczoną sprawnością motoryczną.

W Banku regularnie przeprowadzane są audyty dostępności oraz wdrażane są zalecenia wynikające z przeglądów.

Dostępność informacyjno–komunikacyjna produktów bankowych

Klienci mogą uzyskać informacje w alternatywnych formatach z wykorzystaniem więcej niż jeden kanał sensoryczny (wzrok, słuch, dotyk) w następujących obszarach obsługi informacyjno – komunikacyjnej:

  1. Informacja o dostępności usług (deklaracja dostępności) na stronie internetowej,
  2. Informacja o dostępności usług (deklaracja dostępności) przekazywana przez wszystkich pracowników Banku w formie papierowej i ustnej,
  3. Przekazywanie wzorów dokumentów kontraktowych i przedkontraktowych oraz informacji o ofercie standardowej w formacie tekstowym (papierowym) spełniającymi wymogi WCAG(czcionka, odstępy, język),
  4. Udzielanie informacji na wniosek klienta z wykorzystaniem komunikacji ustnej – wykorzystanie wydzielonych pomieszczeń,

 

Mapa dostępności usług w poszczególnych placówkach Banku w tabeli poniżej
L.p.Nazwa placówkiPełna dostępność
1Oddział w Piaskach ul. Lubelska 982,3,4
2Oddział w Chełmie ul. Jedność 45a2,3,4
3Oddział w Sawinie ul. Rynek 62,3,4
4Oddział w Świdniku ul. M.C. Skłodowskiej 22,3,4
5Oddział w Rybczewicach Rybczewice II 120 B2,3,4
6Oddział w Lublinie ul. Z. Krasińskiego 22,3,4
7Oddział w Mełgwi ul. Kościelna 52,3,4
8Oddział w Trawnikach ul. Trawniki 617 B2,3,4
9Oddział w Milejowie ul. Partyzancka 172,3,4
10Oddział w Wysokim ul. Rynek Jabłonowskich 12,3,4
11Oddział w Wólce ul. Turystyczna 1342,3,4
12Filia w Piaskach ul. 3 Maja 42,3
13Filia w Bystrzejowicach Pierwszych2,3
14Filia Ruda Huta ul. Niepodległości 352,3
15Filia w Świdniku ul. Kosynierów 122,3
16Filia w Głusku ul. Handlowa 1A2,3
17Filia w Dominowie ul. Rynek 12,3

Dostępność informacyjno–komunikacyjna produktów ubezpieczeniowych

Bank udostępnia produkty ubezpieczeniowe wyłącznie w ramach bezpośredniej obsługi klienta i stosuje wszystkie kanały komunikacyjne dostępne dla produktów bankowych

Procedura składania skarg i wniosków

Procedura składania skarg i reklamacji jest dostępna w formie:

  1. Listownie – w postaci papierowej drogą korespondencyjną na adres 21-050 Piaski, ul. Lubelska 98 lub na adres dowolnej naszej placówki;
  2. telefonicznie lub e-mail (dane kontaktowe znajdziesz na naszej stornie internetowej www.sbppiaski.pl/kontakt);
  3. przez bankowość elektroniczną;
  4. pisemnie lub ustnie w naszej placówce. Jeśli złożysz reklamację ustnie, musisz potwierdzić jej złożenie na protokole reklamacyjnym;
  5. elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-95130-45981-ESSAC-20 w ramach usługi eDoręczenia.

Klienci mogą składać skargi reklamacje z wykorzystaniem:

  1. Mowy – ustnie w placówkach Banku, telefonicznie,
  2. Na piśmie – w formie papierowej i cyfrowej.

Bank udziela odpowiedzi na skargę lub reklamację w formie, w jakiej dokonano zgłoszenia lub w formie wskazanej przez osobę zgłaszającą.

W przypadku trudności w dostępności prosimy o kontakt:
– E-mail: bank@sbppiaski.pl
– Telefon: 815821024
– Formularz kontaktowy: dostępny na stronie internetowej
– Adres do korespondencji: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, ul. Lubelska 98 21-050 Piaski
Każda skarga zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni roboczych. W przypadku braku reakcji lub niezadowalającej odpowiedzi, istnieje możliwość złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Rzecznika Finansowego, Prezesa Zarządu PFRON.

Zarząd Banku

Data ostatniej aktualizacji deklaracji: 28 czerwca 2025 r.

Mapę strony znajdziesz pod linkiem:




Dostępność

Przejdź do treści